[linux-sohbet] Slak 9

---------

From: Muhammed Soyer (ms@ges.net.tr)
Date: Wed 23 Apr 2003 - 18:09:20 EEST

    MErhaba,
        Slak 9 u indirip kullanma basladim ..Butun sistemleri de yukseltmeyi
    planliyor idim ama fikrim degismeye basladi gibi ..slak 8 de calisan
    fwbuilder diye uygulamam var idi ..Aynisi slak 9 da derleyebilmek icin
    bayadir ugrasiyorumm ..Lazim olan lib lerin hicbiri kurulu gelmemis ..Onu
    cek bunu yukle ..Fena sıktı ..
        Biraz daha mi beklemeli slak 9 icin ? oturmasi icin ..

    selamlar
    -ms