[linux-sohbet] Re: Slak 9

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Wed 23 Apr 2003 - 18:19:55 EEST

    Selamlar
    Her ne kadar slackware kullanmasamda bu olay slackwarein sucu degil. =
    Hatta 8 de rahatlikla bu isi yaptiysaniz slackware 8 i tebrik etmek =
    lazim. Zira Redhat grafik arabirim ve kullanici dostlugu bakimindan =
    slackware le arasinda daglar kadar fark olmasina ragmen fwbuilder kurmak =
    icin agzimla kus tutmustum. Sahsen kurduktan sonrada kullanimini bir =
    turlu anlayamamistim. Ama sunu bilmenizi isterimki fwbuilder olayini her =
    dagitimda yasayabilirsiniz. Kendisi yeterince ugrastirici bir programdir =
    ve kurmak icin o kadar ugrastiktan sonra hayal kirikligina ugramistim. =
    Slackware 9 a terfi etmeyi dusunuyorsaniz fwbuilder fikrinizi =
    degistirmemeli bence. Hatta bana kalirsa Slackware 9 a gecip fwbuilderi =