[linux-sohbet] Re: United linux

---------

From: Muhammed Soyer (ms@ges.net.tr)
Date: Sat 19 Apr 2003 - 09:24:21 EEST

    Biraz daha kurumsal düzeyde bakarsan , sirketlerin derdi bedava isletim
    sistemi kullanmak degil .
    saglam bir isletim sistemi kullanmak
    bir dagiticiya bagimli kalmamak vs ..
    Yani odenecek makul lisans paralari cokta kotu degil gibi ..
    zaten Redhat yada suse nin kurumsal duzeydeki urunleri suan yine lisansli
    ..Ve ciddi paralar istiyorlar ..