[linux-sohbet] Postfix hakkinda

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Fri 04 Apr 2003 - 21:29:30 EEST

    Soyle basitinden; "for dummies" bir Postfix belgesi olan var mi?

    Elimdeki bir sunucuyu, Sendmail'den Postfix'e gecirmek istiyorum. Acikcasi
    biraz ugrastim. Belgeleri de okudum. Ama read error aliyorum sunucudan.
    Bir de, sunucu uzerinde 5-6 tane alan adi var. Bunlari da nereye
    yazacagimi anlamadim. 25.porta telnet cektigimde de
    ===
    telnet localhost 25
    Trying 127.0.0.1...
    Connected to localhost.
    Escape character is '^]'.
    ==

    diyor ve kaliyor.

    Aradigim sey; basitce islerimi devam ettirebilmek; sonra Postfix'i
    ogrenmek icin bol bol vaktim olacak zaten.

    Red Hat 8.0 uzerinde Postfix 2.0.7 kurdum bu arada.

    Tesekkurler.

    --
    Devrim GUNDUZ
    devrim@gunduz.org				devrim.gunduz@linux.org.tr