[linux-sohbet] RedHat 9.0

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Fri 04 Apr 2003 - 22:24:59 EEST

    Selam
    Öncelikle Fatih Avcu'ya tesekkur ediyorum. Dun FTP sinden RedHat 9.0
    indirdim bu gun cd ye atip kurma sansim oldu.RHN den updatelerimi de
    yaptim ve 0 km bir Sistemim oldu. Su an RedHat 9.0 uzerinde Evolution
    1.2.2-4 den bu maili yaziyorum. Pek fazla inceleme imkanim olmadi ama
    gozume carpanlar sunlar oldu. Donanim konusunda bayaa bir gelisme var.
    Oncelikle Mouse Wheel olayini daha kurulum asamasinda cozmusler
    (sonunda)sistemi kurarken kullanabiliyorsunuz.Printer tanitmak
    istediginizde de aginizdaki paylastirilmis yazicilari samba sayesinde
    size otomatik buluyor ve secme sansi veriyor. CD writerimi (Liteon)
    otomatik tanidi. Ingilizce masaustu kullanmama ragmen Turkce karakter
    sorunu yok.X gayet stabil olmus.

    Kernel 2.4.20-8
    XFree86-4.3.0-2
    Gnome 2.2.0
    Kde 3.1.12
    Apache 2.0.40-21
    PHP 4.2.2-17
    MySQL 3.23.54a
    Mozilla 1.2.1-26
    Openoffice 1.0.2-4
    Postfix 1.1.11-11 ve Squirrelmail 1.2.10-4
    wuftpd yok yerine vsftpd konulmus

    Yeterli sanirim

    Saygilar...