[linux-sohbet] Re: Red Hat: Eski surumleri ve son surumu

---------

From: Vasfi UYSAL (vasfi@med.ege.edu.tr)
Date: Fri 04 Apr 2003 - 17:42:52 EEST

     =20
     oomatik guncelleme sahsen paketler guncellenirken gormek istedigim icin
    varmi yokmu hic merak etmedim ama apt configurasyonunda paketleri
    g=FDncelledigin zaman konfigurasyona dokunma gibi bir secenek olmasi =
    lazim

     bunu apt-get upgrade komutunu cron a koyarak yapabilriz=20

     yada buna hic gerek yokmus :)
     paket listesinden kontrol ettim cron-apt varmis yani sorunuzun cevabi
    evet=20

    =20
    http://packages.debian.org/cgi-bin/search_contents.pl?word=3Dcron-apt&sea=
    chmode=3Dsearchfiles&case=3Dinsensitive&version=3Dstable&arch=3Di386

    Ucret talep edilmeyecek olmasinin sebebi redhat yada mandrake yada suse
    gibi debian in bir sirket olmayisi=20
    Gnu felsefesine en uygun linux dagitimi uretme cabasinda olan bir grubun
    meydana getirdigi bir dagitim lisansi gpl olmayan paketler sadece
    non-free=20
    (mirrorlarda ) kisminda bulunuyor mesela=20

     redhat in su an icin ucret talebinin seklini biliyorum ama bugun para
    verene oncelik taniyan yarin bence para vermeyene update vermeyecek=20
     yada suse gibi iso larini dagitmayacak bence , onlrda hakli para
    kazanmak icin kurmuslar bu sirketi sonucta=20
    =20
     ama debian gelistiricileri debian diye bir sirkette calismiyorlar cunku
    boyle bir sirket yok=20