[linux-sohbet] Re: bir oneri :)

From: M.Gokmen GOKSEL (gokmen.goksel@frontsite.com.tr)
Date: Sun 15 Sep 2002 - 14:32:42 EEST

        Simdi sizin aldiginiz egitimin aynisini bende birebir sekilde aldim ve
almaya devam ediyorum. Bu konuya bu yonden bakarsaniz siz hakli
gozukuyorsunuz. Yani egitimin kisaca bize verdigi sey varolan cozumler
aranir (tabii ki varsa) uygun olani kullanilir ve sorun cozulur. Yok
eger bir cozum yoksa cozum uretilmeye baslanir ve tatmin edici bir sonuc
bulununca is cozulur. Sanirim dogru anlattim.
        Simdi de bunu bizim sorunumuza uygulayalim ; once sorun tespit edilir
(burada sorun sourceforge gibi bir site). Sonra cozum aranir. (Cozum
sourceforge un ta kendisi). Cozum tatmin edici ise uygulamaya
gecilir.(iste burada duralim benim icin cozum tatmin edici degil :)
Peki simdi ne yapacagiz ? O daha basit cozum arayacagiz ta ki tatmin
edici oluncaya kadar. Bulunca uygulamaya gececegiz. Ve ben boyle bir
cozum buldugumda donup bir bakacagiz ki benim cozumum sourceforge ile
alakali bile degil, ee simdi ne olacak demek ki bastan yazacagiz .
        Yani anlatmak istedigim bende aslinda sizin kullandiginiz yontemi
kullaniyorum. Ama ben biraz daha ileriye donuk dusundugum icin aradaki
bu islemleri hep es geciyorum. Neden bosubosuna zaman harcayalim degil mi ?

        Herhangi bir yanlisim varsa lutfen cekinmeden cevap verin. linux-sohbet
dedigin boyle kullanilir.
M.Gokmen GOKSEL mail:gokmen.goksel@frontsite.com.tr
Web Application Developer

frontsite Bilgi Teknolojisi A.S. tel: +90 212 356 68 92
http://gg.gen.ms/ fax: +90 212 356 68 96