[linux-sohbet] [linux-sohbet] Re: Ciddi bi r öneri veb üyük bi= r proje

From: Cetin Baloglu (baloglu@gmx.com.tr)
Date: Tue 10 Sep 2002 - 20:53:48 EEST

Bu arada özür, türkçe kullanalim savunuculugu yaparken elim
ingilizce klavye ile baslangiç yaptigimdan ve program yazma çabasi
içerisindeyken türkçe kelimelerden sakinmak zorunda kalmamdan
(degisken tanimlarinda mesela türkçe karakterler kullanimiyoruz)
çok pis bi aliskanlik olmus ingilizce ve turkçe karakterlerini birbirine
karistirmam. Bende alismaya çalisiyorum türkçe karakterlere ama özellikle
S karakterini hep unutuyorum, sikidim yazmak isterken anlamsiz seyler
yazmisim.
Iste türkçe kullanimina özellikle bu nedenle taraftarim, yoksam benimki gibi
anlamsiz yazilar ortaya çikiyo.