[linux-sohbet] Re: [linux-sohbet] Re: Re: [linux-sohbet] Re: Ciddi bi r öneri veb üyük bi= r proje

From: Cetin Baloglu (baloglu@gmx.com.tr)
Date: Tue 10 Sep 2002 - 18:11:57 EEST

> oke basit bir turkce konusunu bu kadar uzatmaya gerek yok. aman simdi bu
konu basit deil die >tepki gostermeinde bana. eger mumkunse html olarak
gondermesseniz sevinicem bende. ve >sevinecek olan baskalarida vardir
mutlaka. mail serveri benim olmadigi icin html destegi koyma >sansimda yok
yani boyle bir teklifte gelmez isallah:) iyi calismalar byz.

Gelir bole bi oneri gelir merak etme, aglamayana meme yok, ugras baski kur,
hakkini ara,
Arti hic gir sistemde 100% verimlilik saglayamasin , eger html
yorumlayamayan bi program
kullaniyosan, (ki aklima gelmiyo bole bi program eskiden pine kullanirdik
onlarda yoktu ama
uzun suredir onlarda destekliyo html destegini) derizki ölen ölsün kalan
saglar bizimdir. Iste hep standart konularina geliyoz, bende html ekli
gondermiyorum ama bazen arkadaslardan sikidim
sikidim mesajlar geliyo cevabende bende html olarak yolluyom, acaip bi
durum, su problemlerimize bakip sasiyom bundan 5000 sene önce avcilik ve
magara dizayni veya
yerlesik hayatmi daa iyidir yoksam göçebe vurguncu bi hayatmi daa iyidir
diye tartisiyoduk,
1000 sene önce din savaslari diye birbirimizi kesiyoduk, 200 sene önce
buharli makinalarin
at arabalari sektörüne getirecegi zararlardan bahsediyoken surda oturmus
html, türkçe dil
destegi falan konusuyoz. Bak buraya yaziyom bi 100 sene sonra oturup
kahkahalarla gülecek bize e-mail antropologlari.