[linux-sohbet] Re: [linux-sohbet] Re: ns_hakkında

From: Özgür Özasla (ozguro@ins.itu.edu.tr)
Date: Tue 12 Nov 2002 - 17:36:11 EET

Merhabalar,
ITÜ'nün NS'leri internic.net' de sorgulamada çikmiyor. Sorun da bu. Hatta
metu.edu.tr'de sorgu da çikmiyor. metu.edu için asagida belirttiginiz NS'ler
var. Fakat is metu.edu.tr'ye gelince yok. itu.edu alani da ulauslarasi baska
bir üniversite için kayitli. itu.edu.tr sorgulamada çikmiyor. Bunlari
denedim zaten.... Tesekkürler...

Aras. Gör. Özgür ÖZASLAN
http://ozaslan.ifbim.itu.edu.tr