[linux-sohbet] Re: [linux-sohbet] ns hakkında

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Tue 12 Nov 2002 - 19:16:30 EET

Selam
Daha önce directnic firmasından comp-eng.org isimli domaini almıştım ve NS
serverini üniversite içinde bir makinada tutuyordum. Bunun için directnic
sitesine NS kaydı yaptıktan sonra 2 adet nameserver ip si giriyorsunuz.
Bende gerçek ip lerimi girerek kendi makinamı DNS server olarak
kullanmıştım. Pek zor birşey değil.