[linux-sohbet] Re: [linux-sohbet] Re: ns hakkında

From: Özgür Özasla (ozguro@ins.itu.edu.tr)
Date: Tue 12 Nov 2002 - 17:32:46 EET

Merhabalar Hocam,
Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. Ben de bunu firmaya bir türlü
anlatamadım. Benim makinalarım aquanta.ifbim.itu.edu.tr / srv.ins.itu.edu.tr
. Bunları ns olarak gösterin diyorum onlar yok ille dünya database'ine
kayıtlı NS'ler olacak diyor. Ben de saçma bişey istediğim izlenimine
kapılıyordum nerdeyse. Anlamıyorlar beni. Kendi NS'lerini de kullansam, bu
alanlar için kendileri benim NS'mi master ve kendilerininkini slave
ayarlayıp durumu çözebilirler diye düşünüyorum. Onlar anlamıyorlar.
Teşekküler...
Selamlar....

Araş. Gör. Özgür ÖZASLAN
http://ozaslan.ifbim.itu.edu.tr