[linux-sohbet] Re: ns hakkında

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Tue 12 Nov 2002 - 17:02:33 EET

> Merhabalar,
> Daha önce de birşeyler sormuştum ama burada bilgisi olan insanlar
> olabileceğinden biraz ayrıntı bişeyler soracağım. Yapacağımız bir
> organizasyon için youngsurveyors.org ve gencharitacilar.org adreslerini
> register ettik. Bu alnaların DNS kayıtlarını kendim tutmak istiyorum ama NS
> olarak hidiv.cc.itu.edu.tr, ciragan.cc.itu.edu.tr girmek istediğimde (ilgili
> firmanın NS değiştirmek için arayüzü ) " Unable to add nameserver: Command
> failed: unable to verify existence of nameserver " mesajı alıyorum.
> [...]
ilgili firmanin ilgili yazilimi o NS'leri denediginde bir
sekilde ulasmiyor.
Nameserver olarak illede itu'nun nameserverlari olmak zorunda
degilki.
linux.org.tr NS serverlari bilkent'in "resmi" NS sunculari
degilki. Universite linux.org.tr icin bir kayit tutmuyor ki?
(Sadece host edilenin reverse kayidi tutuluyor!)

Saygilar
Mustafa Akgul