[linux-sohbet] Award BootBlock

From: Emre ÖZÇELİ (eozcelik@cebitbilgisayar.com)
Date: Thu 26 Dec 2002 - 12:57:22 EET

Biraz kel alaka olcak ama anakartın üreticisine award a falam mail attım kimse sallamadı belki bilen çıkar.
eski bi anakartım var p3 500 için ACORP 6bx81 güzelde anakarttır kendisi velakin nasıl oldu anlamadım ama artık bilgisayar açıldığında
AWARD bootblock 1.0
diye süper bi uyarı çıkıyo ve sadece diskketten boot ediyo
harddiskleri falanda görmüyo
awdflash la biraz kastım ama bişey beceremedim
böle bi sorunu olan bahsız bi bedevi varmı tabi çözmüş olursa makbule geçer :)

sevgiler saygılar