[linux-sohbet] Programcı

From: Kemal Polat (polatk@hotmail.com)
Date: Thu 26 Dec 2002 - 14:21:34 EET

 Merhabalar; Biz bir eğitimci grubu ile bir projeye başladık. Bu projeye
okullar için bir çözüm paketini de koymak istiyoruz. Bu pakette Linux
işletimsistemi (Internet, Ofis yazılımları vb. hizmetler ile birlikte), bu
işletim sisteminde çalışacak olan optik okuma programı, sorubankası, öğrenci
takip programı, rehberlik programı vs gibi elemanlar olacak. Böylece Linux
işletim sistemini okullarda/dershanelerde yaygınlaştırmak mümkün olabilir
diye düşünüyoruz. Bilgisayarı olmayan öğrencilerin bilgisayara Linux ile
başlaması da ayrı bir avantaj yaratacaktır. Teşvik için oyunlar bile
konabilir. Sorubank programı çok büyük ölçüde bitti, rehberlik ve öğrenci
takip programlarının da temelleri atıldı çok da sorun değiller fakat optik
okuma programı ile ilgili yeni bir programa ihtiyaç var. (Bu program
tarayıcıdan gelen cevap kağıtlarını değerlendiren cinsten bir program) Linux
üzerinde çalışan bu tarz programlar yazan arkadaşlar var mı acaba? Tabii
linuxta optik okuyucu programı varsa (ki ben bulamadım) o da çok işe
yarayacaktır... Teşekkür ederim..

The new MSN 8: smart spam protection and 3 months FREE*.[1]

--- Links ---
   1 http://g.msn.com/8HMVEN/2023