[linux-sohbet] red hat download edemiyorum

From: goncabar (gbar@unimedya.net.tr)
Date: Thu 15 Aug 2002 - 12:12:01 EEST

merhaba
sizlere bir sorum daha olacak ben red-hat 7.2 yada 7.3 sürümünü bulmaya çalisiyorum .Internette redhat.com sitesinden indirmeye çalisiyorum çok yüksek boyutlu oldg bir türlü inmiyor,flash get programini yükledim normalde diger programlarda download dedigimde flash get otomatik açilip,hizli bir sekilde download yapiyor.Ama redhat'in sitesinden download et dedigimde programi açmiyor acaba sitedeki dosyada mi problem var. bana acil olarak lazim ve cd çogaltilan yerlerde de bulamiyorum.
download edebilecegim bir site veya baska bir öneriniz var mi
gonca