[linux-sohbet] Re: red hat download edemiyorum

From: Davut Topcan (topcan@karadeniz.org)
Date: Thu 15 Aug 2002 - 12:47:53 EEST

İstanbuldaysanız
Yardımcı olabilirim.

 See You Latter
(:------------:)
  Davut Topcan
Tel : 212 295 4737
Fax : 212 295 4743
Karadeniz Holding A.Ş.

-----Original Message-----
From: linux-sohbet-bounce@linux.org.tr
[mailto:linux-sohbet-bounce@linux.org.tr]On Behalf Of goncabar
Sent: Thursday, August 15, 2002 12:12 PM
To: linux-sohbet@linux.org.tr
Subject: [linux-sohbet] red hat download edemiyorum

merhaba
sizlere bir sorum daha olacak ben red-hat 7.2 yada 7.3 sürümünü bulmaya
çalisiyorum .Internette redhat.com sitesinden indirmeye çalisiyorum çok
yüksek boyutlu oldg bir türlü inmiyor,flash get programini yükledim normalde
diger programlarda download dedigimde flash get otomatik açilip,hizli bir
sekilde download yapiyor.Ama redhat'in sitesinden download et dedigimde
programi açmiyor acaba sitedeki dosyada mi problem var. bana acil olarak
lazim ve cd çogaltilan yerlerde de bulamiyorum.
download edebilecegim bir site veya baska bir öneriniz var mi
gonca