[linux-sohbet] razor ile ilgili bilgiye ihtiyacim var

From: goncabar (gbar@unimedya.net.tr)
Date: Thu 15 Aug 2002 - 10:33:24 EEST

merhaba
Razor kullaniyor musunuz? mailini aldigimda yeni kurmus oldugum qmail üzerinde çalistirmak için bir spam programi ariyordum .Aslinda linux konusunda çok fazla bilgim de yok ve yaptigim kurulumlarla ögrenmeye çalisiyorum.
simdi size sormak istedigim bu program qmail ile uyumlu çalisir mi acaba ve sadece su iki rpm i kurmak yeterli mi
a.. razor-agents-sdk-2.03
b.. razor-agents-2.14
yoksa bundan sonra herhangi bir configurasyon yapmak gerekli mi.
volkan bey gerekirse bir how to hazirlayabilecegini yazmisti aslinda genel olarak nasil çalisir,kurulumda hangi ayarlar yapilmali açiklayabilirseniz sevinirim
ve bununla birlikte spamassasin kullanilmali mi ikisi de ayni amaçli programlar degil midir

tesekkür ederim

gonca