[linux-sohbet] Re: KDE vs Gnome

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 09 Aug 2002 - 22:58:55 EEST

Merhaba,

Fri, 9 Aug 2002 18:37:18 +0300 tarihinde Alper Oğuz <alperliste@showtv.com.tr> yazdi:

AO> Evde hep Gnome kullaniyordum. Gecen gün Gnome'dan KDE'ye gectim.
AO> Hani derler ya, sicak kumlardan serin sulara atlamak gibi oldu. :)
AO> KDE cok daha pratik, programlari cok daha hizli aciliyor/cevap
AO> veriyor ve kullanmasi daha kolay. Gnome'da bir agirlik var ve
AO> tiklamalarla kullanmasi KDE kadar pratik degil, sanki kullanirken
AO> yoruyor.
KDE son kullanici icin gercekten pratik. Tabii bol RAM de lazim. Kaynak yiyor ama en azindan duzgun calisiyor nesne.

GNOME'dan masaustu olarak bir turlu hazzetmedim - hazzedemedim. GTK gibi guzel bir kutuphane uzerine nasil yapiyorlar da boyle bir sey cikartiyorlar hayret ediyorum. Hantal kardesim hantal yav...

Windowmaker + GTK kisisel tercihim. Zorda kalmadikca QT kullanan programlar kullanmamaya calisiyorum. GTK'ya nazaran biraz daha yavas calisiyor. Ama gorsel olarak da daha guzel sayilir. GNOME ya da KDE'nin kutuphanelerine ihtiyac duyan programlardan ozenle uzak duruyorum.

Son derece hizli, son derece keyifli bir linux oluveriyor makinam...

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694