[linux-sohbet] KDE vs Gnome

From: Alper Oğu (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Fri 09 Aug 2002 - 18:37:18 EEST

Merhaba,

Evde hep Gnome kullaniyordum. Gecen gün Gnome'dan KDE'ye gectim.
Hani derler ya, sicak kumlardan serin sulara atlamak gibi oldu. :)
KDE cok daha pratik, programlari cok daha hizli aciliyor/cevap
veriyor ve kullanmasi daha kolay. Gnome'da bir agirlik var ve
tiklamalarla kullanmasi KDE kadar pratik degil, sanki kullanirken
yoruyor.

Tabi Gnome'dan sIkIlip KDE'yi denememde bas rol oynayan Nautilius'a
ve onu masaüstü ile entegre hale getirenlere de en icten
birseylerimi iletirim..

Bu arada KDE 2 ile Gnome 1.4 icin konusuyorum. Henüz Gnome 2'yi
deneme firsatim olmadi.

--
 Alper Oğuz    alperliste@showtv.com.tr

... Belediye otobusu= pkzip -ex otobus\ontaraf.zip yolcu*.*