[linux-sohbet] Re: KDE vs Gnome

From: Alper Oğu (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Tue 13 Aug 2002 - 13:05:04 EEST

Merhaba,

09.08.2002, 22:58, Doruk Fisek wrote:
DF> KDE son kullanici icin gercekten pratik. Tabii bol RAM de lazim.
DF> Kaynak yiyor ama en azindan duzgun calisiyor nesne.

Masaüstünde ben de bir son kullanici oldugumdan KDE'de biraz rahat
ettim.

DF> GNOME'dan masaustu olarak bir turlu hazzetmedim - hazzedemedim.
DF> GTK gibi guzel bir kutuphane uzerine nasil yapiyorlar da boyle
DF> bir sey cikartiyorlar hayret ediyorum. Hantal kardesim hantal

Evet bazi arkadaslar KDE daha yavas dedi ama bana programlarin
baslangici vs KDE'de daha hizli geldi. Bu arada makina celeron433,
196 MB ram.

DF> Windowmaker + GTK kisisel tercihim. Zorda kalmadikca QT kullanan
DF> programlar kullanmamaya calisiyorum. GTK'ya nazaran biraz daha
DF> yavas calisiyor. Ama gorsel olarak da daha guzel sayilir. GNOME
DF> ya da KDE'nin kutuphanelerine ihtiyac duyan programlardan ozenle
DF> uzak duruyorum.
DF> Son derece hizli, son derece keyifli bir linux oluveriyor
DF> makinam...

Windowmaker'da benim türkce karakterler bozuk cikmisti ama pek
ugrasmadim.

görüsürüz

--
 Alper Oğuz    alperliste@showtv.com.tr