[linux-sohbet] Re: KDE vs Gnome

From: Onur Yalazi (onuryalazi@mersin.edu.tr)
Date: Fri 09 Aug 2002 - 19:11:07 EEST

Alper Oğuz wrote:

>Merhaba,
>
>Evde hep Gnome kullaniyordum. Gecen gün Gnome'dan KDE'ye gectim.
>Hani derler ya, sicak kumlardan serin sulara atlamak gibi oldu. :)
>KDE cok daha pratik, programlari cok daha hizli aciliyor/cevap
>veriyor ve kullanmasi daha kolay. Gnome'da bir agirlik var ve
>tiklamalarla kullanmasi KDE kadar pratik degil, sanki kullanirken
>yoruyor.
>
>Tabi Gnome'dan sIkIlip KDE'yi denememde bas rol oynayan Nautilius'a
>ve onu masaüstü ile entegre hale getirenlere de en icten
>birseylerimi iletirim..

> [...]
Bilmiyorum ben gnome kullanıyorum (1.4 2 arası :)) azcık da sorunlu ).
Kde yi de kullandım ama KDE bana her zaman daha hantal gelmiştir.
Şu ana kadar da ilk kez sizden Gnome'un KDE ye göre hantal olduğunu
duyuyorum.

... Belediye otobusu= pkzip -ex otobus\ontaraf.zip yolcu*.* :)) çok iyi espri ama azcık dostan kalma :)