[Linux-programlama] php & mysql bitirme projesi önerileri

---------

[Linux-programlama] php & mysql bitirme projesi önerileri

From: gkhn <yenigitarr_at_gmail.com>
Date: Thu, 26 Mar 2009 17:06:57 +0200

Merhaba arkadaþlar. PHP & MySQL ile bitirme projesi yapmak istiyorum.
Framework kullanmadan yapacaðým. Fotoðraf albümü,forum,makale,okul
yönetim,kütüphane yönetim,stok yönetim vs. tarzlarý dýþýnda önerilerinizi
bekliyorum. Malum bunlardan çok var. Daha çok ihtiyaca karþýlýk verecek
birþey yapmak istiyorum. Yani yapýnca birileri kullansýn istiyorum.
Önerilerinizi bekliyorum..