[Linux-programlama] Re: php & mysql bitirme projesi önerileri

---------

[Linux-programlama] Re: php & mysql bitirme projesi önerileri

From: Elvin Åžiriyev <elvin_at_siriyev.net>
Date: Thu, 26 Mar 2009 17:20:24 +0200

destek sistemi (help, support - firmaların müşterilerinin sorular
sorabileceği, sevapları takip edebileceği, arama yapabilecekler vs bir
sistem)

ders notu paylaşım platformu (pdf, word vs gibi girdileri olacak ve bölüme,
konuya, bilim dalına göre arama yapabilecek, mümkünse bilgiyi paylaşan
arkadaştan bunlar sorulmadan tepit edecek bir sistem, üyelik gerektirmeyen,
basit kullanımlı bir sistem)

news.google.com mantığına daha farklı bir alana hitap edecek bir proje

Elvin Åžiriyev
http://siriyev.net