[Linux-programlama] Re: Postgresql ve Server

---------

[Linux-programlama] Re: Postgresql ve Server

From: Atıf CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Tue, 17 Mar 2009 17:01:11 +0200

dışarıda tutmanın daha faydalı olacağı durumlar var. örneğin restore
etmeniz gerektiğinde hız sağlayacaktır.
backup alma işlemleriniz keza, aynı şekilde fark edecektir.

ancak veri bütünlüğü açısından bakıldığında elbette db de tutmak daha
hoş duruyor ama kesinlikle ihtiyaçlara göre belirlemek en iyisi ve
normal şartlarda ben yapmazdım. eğer blob alanlarınızın illaki
olmasını istiyorsanız ve sık değiştirme gereksinimi duymuyorsanız
farklı şemada tutmanız'ı (hattta cok az değişen/eklenen diğer
tablolarınızı da... ) tavsiye ederim. bu sayede yedekleme
sistematiğiniz için faydalı olacaktır.

iyi çalışmalar.

/**
 * @author Atıf CEYLAN