[Linux-programlama] Re: platform bağımsız gui geliştirmesi

---------

[Linux-programlama] Re: platform bağımsız gui geliştirmesi

From: hal 2000 hal <hal2k_at_int6.net>
Date: Tue, 17 Mar 2009 16:46:39 +0200

Ustun bey;
Statik linklemeseniz dahi programınızı dağıtırken gene kütüpaneyi ekleyerek
dağıtmak zorundasınız. Neticede büyük yazılımlar meydana gelecek. Yani
5kb'lık minik ve yetenekli notdefteri yerine 5mb'lık ve kodlarınında
yarısını kullanmayan bir yazılım.
Tabii her zaman için kendi crossplatform kütüpanenizi yazıp(Evet biraz daha
uğraş istiyor) Bunlardan kurtulabilirsiniz.

Not: Alper beyin Python kullanacağını hatırlatırım :D Aslında fuzuli bir
kıyaslama oluyor :D