[Linux-programlama] Re: platform bağımsız gui geliştirmesi

---------

[Linux-programlama] Re: platform bağımsız gui geliştirmesi

From: Ustun ERGENOGLU <ustun.ergenoglu_at_gmail.com>
Date: Tue, 17 Mar 2009 13:59:49 +0200

düzgün görünen bir arabirim olmasini istediginizde fltk pek iyi bir
alternatif degil. herseyden önce calistigi sistemin grafik
arabirimiyle uyumlu bir görüntüsü yok. ayrica performans konusunda da
katilmiyorum size. wxwidgets isletim sisteminin native widgetlarini
kullandigi icin performans yönünden bir sorun yasatacagini hic
sanmiyorum. arti, moduler bir sistem, kullanmayacaginiz kisimlari
derlemeyerek agirligindan kurtulabilirsiniz.