[Linux-programlama] Re: Linux-programlama Toplu Mesajý, Sayý 54, Konu 6

---------

[Linux-programlama] Re: Linux-programlama Toplu Mesajý, Sayý 54, Konu 6

From: Serkan <rotorcli_at_gmail.com>
Date: Thu, 5 Mar 2009 00:08:06 +0200

Eclipse-cdt kullanýyorum. C++ için.
Standart c++ için biraz hýzlandý ama qt projesi açtýðýmda yazmak
imkansýz. Kullandýðým java þu:
java version "1.6.0_10"
Java(TM) SE Runtime Environment (build 1.6.0_10-b33)
Java HotSpot(TM) Client VM (build 11.0-b15, mixed mode, sharing)

Eclipse ise 3.2

Baþka c++ idesi deneyim dedim Kdevelop ubuntu 8.10 ile problem
çýkarýyormuþ ondan hiç kurmadým bile.
Code::Blocksun intellisense'ini zaten çalýþtýramadým.

Yani hakikaten linux'un problemleri dendiði kadar varmýþ...

04 Mart 2009 Çarþamba 12:00 tarihinde
<linux-programlama-request_at_liste.linux.org.tr> yazdý: