[Linux-programlama] Re: çoklu dil desteği PHP

---------

[Linux-programlama] Re: çoklu dil desteği PHP

From: Elvin Åžiriyev <elvin_at_siriyev.net>
Date: Wed, 4 Mar 2009 18:02:01 +0200

o zaman cafer beyin taxsiyesi gettext kullanılabilir. zend framworkun
(Zend_Translate) bunu için güzel bir nesnesi var. PEAR (File_Gettext) ile
bunun edit olayını web üzeirnden de yaptırabilrsiniz. çeviri aracı genelde
POEditdir. PO(T) ve MO uzantılı kaynak ve binery dosyları var. çetrefilli
bir konu. biraz uğraşacaksınız.

Elvin Åžiriyev
http://siriyev.net