[Linux-programlama] çoklu dil desteði PHP

---------

[Linux-programlama] çoklu dil desteði PHP

From: gkhn <yenigitarr_at_gmail.com>
Date: Wed, 4 Mar 2009 16:50:39 +0200

Merhabalar;
Çoklu dil ile ilgili bir sorum olacak...

normalde

define("_Kullanici_adi", "Username"); þeklinde tanýmlamalar yapýp, bu
dosyayý include edip kullanýyordum.Yani _Kullanici_adi deðiþkeninin olduðu
yerde Username yazýyor bilindiði üzere..

 Fakat LNG uzantýlý dosyalarýn programlarla açýlýp çok rahat bir þekilde
çeviri yapýldýðýný biliyorum. yani php dosyasýnda define satýrlarýný
editlemektense , programla düzenlemek çok daha rahat.
define("_Kullanici_adi", "Username"); kullanýmýna uygun bir program var mý
acaba? veya LNG uzantýlý dosyalarý php sayfalarýmda nasýl kullanabilirim ??