[Linux-programlama] Re: çoklu dil desteği PHP

---------

[Linux-programlama] Re: çoklu dil desteği PHP

From: Elvin Åžiriyev <elvin_at_siriyev.net>
Date: Wed, 4 Mar 2009 16:59:14 +0200

php ile çok fazla çok dilli uygulama yöntemi vardır. lng uzantılı dosyadan
kastınız nedir anlamadım. dosyanın şekli nasıl olur? nasıl oluşturulur? php
de size en kısa yoldan ne şekilde geliyor gibi sorular doğar. beginner
düzeyinde en kolay kullanımı bana göre
// dil dosyası
$ln = array('Kullanıcı Adı' => 'Username');
// fonksiyonlar dosyası
function ln($str) {
global $ln;
return isset($ln[$str]) ? $ln[$str] : $str ;
}
// kullanımı
echo ln('Merhaba');

Elvin Åžiriyev