[LKD-duyuru] Re: [Seminer] [Bilgi] Re: Bilkent Üniversitesi, Linux ve Özgür Yazılım Seminerleri

---------

[LKD-duyuru] Re: [Seminer] [Bilgi] Re: Bilkent Üniversitesi, Linux ve Özgür Yazılım Seminerleri

From: H. Coskun Gunduz <hcg_at_hcghost.com>
Date: Wed, 4 Mar 2009 10:08:19 +0200

Merhaba. Alakasız olduğunu düşünmeyin, seminer-cg olarak bu tip önerilere
her zaman açığız.

Aslında MONO seminer organize etmeyi biz de çok istiyoruz. Siz seminer verme
anlamında mı, yoksa kentinizde seminer organizasyonu anlamında mı yardımcı
olabilirsiniz?

ilginize teşekkürler,

H. Coşkun Gündüz...
LKD Seminer Çalışma Grubu