[Linux-programlama] Web sitesi üzerinden sms gönderimi.

---------

[Linux-programlama] Web sitesi üzerinden sms gönderimi.

From: Recep KIRMIZI <rkirmizi_at_gmail.com>
Date: Mon, 19 Jan 2009 00:06:56 +0200

Merhabalar.

Çok kullanıcılı, portal yapısında bir site üzerinden kullanıcılara belirli
etkinlikleri sms yolu ile iletmek istiyorum. Ufak bir araştırma sonucunda
[1]
adresine ulaştım. Bu hizmetin fiyatı ise ön ödemeli alım durumunda 1000 sms
için 100 TL. tutarında.

Aranızda bu tarz bir web uygulaması geliştirmiş olan var mıdır acep? Şayet
varsa tavsiyelerinize açığım. Tercihen yetenekli bir api.'si ve fiyatı daha
uygun olan bir hizmet çok güzel olurdu.

[1] http://www.mesajservisi.com/index.asp?menu=apiler

--
Saygılarımla... Recep KIRMIZI