[Linux-programlama] Re: php IDE ve kaynak

---------

[Linux-programlama] Re: php IDE ve kaynak

From: <mesut_at_egemenyazilim.com>
Date: Mon, 19 Jan 2009 00:06:36 +0200 (EET)

> Cumartesi 10 Ocak 2009 günü (saat 11:23:59) Mesut Güler şunları yazmıştı:

> İzninizle bir soru sormak istiyorum. php öğrenme isteğiniz web programlama
> yapmanız gerektiği için mi yoksa. Birileri php öğrenmenizi mi bekliyor.
> (ödev,
> işveren vs...) Eğer amacınız dinamik web programları yaratmak ise dil
> seçiminizi biraz daha araştırmanızı tavsiye ederim.
>
> naçizane tavsiyem: http://www.djangoproject.com/
>
> ide olarak ise eğer kullandığınız bilgisayar donanım olarak çok
> performanslı
> [...]

ilginize tesekkur ederim.
İş için sade bir web sitesi yapacağım. Site php olacak, burdaki önemli
nokta php bilgimin olmaması. Aynen söylediğiniz gibi php'yi basit anlamda
öğrenip, bahsettiğiniz çatılara yönelmek en mantıklısı. Şimdilik php
belgeri okuyup öğrenmeye çalışıyorum. Belli bir noktaya gelince adı geçen
cici şeyleri inceleyeceğim :)

saygılar.