[Linux-programlama] Re: Mail server

---------

[Linux-programlama] Re: Mail server

From: Serkan Kenar <serkankenar_at_gmail.com>
Date: Sun, 4 Jan 2009 23:59:09 +0200

Merhaba Ali bey,

Anladığım kadarıyla bir yönetim arayüzü istiyorsunuz. Kullanıcılarınızı ve
alan adlarını nasıl tuttuğunuzu bilmiyoruz. Ama Postfix için aşağıdaki
uygulamayı tavsiye ederim. Kurulumunuzu değiştirmeniz gerekiyor olabilir.
Birden çok alan adını aynı anda yönetmeye izin veriyor. Basit, sade bir
arayüzü var.

http://postfixadmin.sourceforge.net/

Not: Sorunuz linux-sunucu listesine daha uygun olurdu.

Kolay gelsin,

Serkan Kenar