[Linux-programlama] Landan telefon bağlamak

---------

[Linux-programlama] Landan telefon bağlamak

From: Ahmet Yılmaz <alpim25_at_gmail.com>
Date: Mon, 5 Jan 2009 03:25:19 +0200

Merhaba,
Benim merak ettiğim; Ailem bilgisayarı kullanmayı bilmediğinden voip
programımı kullanmayı öğretmek yerine, sabit telefonu bilgisayara
ethernetten nasıl bağlanacağını?

Normal sabit telefonu hatta bağlamak yerine landan voip programıyla
nasıl haberleştirmem gerektiğini araştırdım. asteriks için donanım
var. Ama ben maliyetleri de aşağı çekmek isitiyorum.
Pic kontorollü landan nasıl telefonu bağlayabirim. Telefon servisinin
bir faydası olur mu?

İyi günler dilerim hepinize.