[Linux-programlama] Re: Mail server

---------

[Linux-programlama] Re: Mail server

From: Ali Naci Tun <tun.alinaci_at_yahoo.com>
Date: Sun, 4 Jan 2009 11:39:03 -0800 (PST)

Sorunum şu, kendi kurduğum Ubuntu server i aynı zamanda mail server olarak kullanmak istiyorum. Kısaca server'a bir domain kurup o domaine açacağım mail hesaplarından mail gönderip alacağım. Bunun için kontrol paneli gerekli olduğunu biliyorum. Hosting kontrol paneli olmadan, Ubuntu server üzeründe smtp server ya da postfix üzerinden mail gönderimi yapamazmıyım...

Teşekkürler....