[Linux-programlama] Re: Dinamik veri depolama ve okuma

---------

[Linux-programlama] Re: Dinamik veri depolama ve okuma

From: Elvin Şiriyev <elvin_at_siriyev.net>
Date: Thu, 19 Feb 2009 19:32:04 +0200

Anıl hanım, MySQL ve PHP kullandığım için sanırım django işimi göremeyecek.
araştırmalarımda "EAV model" denilen bir veri tabanı modeline rasladım.
aslında kullandığımız birşey, her form için bir tablo oluşturmaktan daha
mantıklı geliyor. Ama yavaş olacağını düşünüyorum. başka bir olanak da
veritabanına serialize ederek kaydetmek, bu zaman da sıralama vs işlemleri
mümkün olmayacak veya performans sıkıntısına neden olacak.

Karar veremedim.

İlginiz için teşşekkürler.

Elvin Şiriyev
http://siriyev.net