[Linux-programlama] Re: Haber Portalı

---------

[Linux-programlama] Re: Haber Portalı

From: Ayhan YİĞİD <ayhan.yigid_at_multimedya.com>
Date: Thu, 12 Feb 2009 10:34:38 +0200

Katılıyorum vede destekliyorum

  _____

From: linux-programlama-bounces_at_liste.linux.org.tr
[mailto:linux-programlama-bounces_at_liste.linux.org.tr] On Behalf Of Mehmet
Emin TEPE
Sent: Thursday, February 12, 2009 10:29 AM
To: Özgür yazılımlarla çeşitli dillerde yazılım geliştirme
Subject: [Linux-programlama] Re: Haber Portalı

Merhaba,
Ya arkadaşlar acıkçası bende başkasının kodunu kullanmayı sevmiyorum. ve
hiçte kullanmadım. ama şu anda sıkışıklık olduğundan yapmak istedim ki
vazgeçtim. başladım bile coğu sayfaları bitti. ben kendime özgü 3 ana class
ım var onları tüm projelerimde kullaniyorum. Mysql, Genel, birde Ajax (xajax
kullanıyorum) diğerlerini devamlı yaziyorum. ha aynı projeden yapacaksam
tabiki kendi yazdığım öncekini kullanırım herkesde böyle yapar amerikayı
yeniden keşvetmeye gerek yok tabikide. sadece üzerinde değişiklik yaparsın
yeter. yoksa başkasının kodu ile enaz 2-3 gün cözmekle geçiyor zamanın onu
yapacağına bende acıkçası yazma taraftarıyım..
teşekkürler
Ayhan YİĞİD yazmış:

Framework ile senin anlattığının ne alakası var kardeşim.. Konuyu bi defa
anlamışsın ki? Konuyu tekrar oku.. Sen bu konuyu açan arkadaşımıza diyorsun
ki, o siteyi yazan adam olma, sadece üzerinde ufak değişiklikler yap,
açıklarını kapat yeter sana diyorsun. Burda insanlara balık tutulması
öğretiliyor, balığı tutup hazır olarak vermiyorlar. Eğer sen ben balığı
tutarım ve isteyene tuttuğum balıgı veririm diyorsan o ayrı konu. Eğer
gerçekten bir programcıysan ne demek istediğimi çoktan anlamış olman
gerekirdi. Recep KARDEŞİM ......!

  _____