[Linux-programlama] Re: Haber Portalı

---------

[Linux-programlama] Re: Haber Portalı

From: Mehmet Emin TEPE <beyazsapka_at_gmail.com>
Date: Thu, 12 Feb 2009 10:29:20 +0200
Merhaba,
Ya arkadaşlar acıkçası bende başkasının kodunu kullanmayı sevmiyorum. ve hiçte kullanmadım. ama şu anda sıkışıklık olduğundan yapmak istedim ki vazgeçtim. başladım bile coğu sayfaları bitti. ben kendime özgü 3 ana class ım var onları tüm projelerimde kullaniyorum. Mysql, Genel, birde Ajax (xajax kullanıyorum) diğerlerini devamlı yaziyorum. ha aynı projeden yapacaksam tabiki kendi yazdığım öncekini kullanırım herkesde böyle yapar amerikayı yeniden keşvetmeye gerek yok tabikide. sadece üzerinde değişiklik yaparsın yeter. yoksa başkasının kodu ile enaz 2-3 gün cözmekle geçiyor zamanın onu yapacağına bende acıkçası yazma taraftarıyım..
teşekkürler
Ayhan YİĞİD yazmış:
Framework ile senin anlattığının ne alakası var kardeşim.. Konuyu bi defa anlamışsın ki? Konuyu tekrar oku.. Sen bu konuyu açan arkadaşımıza diyorsun ki, o siteyi yazan adam olma, sadece üzerinde ufak değişiklikler yap, açıklarını kapat yeter sana diyorsun.  Burda insanlara balık tutulması öğretiliyor, balığı tutup hazır olarak vermiyorlar. Eğer sen ben balığı tutarım ve isteyene tuttuğum balıgı veririm diyorsan o ayrı konu. Eğer gerçekten bir programcıysan ne demek istediğimi çoktan anlamış olman gerekirdi. Recep KARDEŞİM ......!