[Linux-programlama] Re: Haber Portalı

---------

[Linux-programlama] Re: Haber Portalı

From: Recep KIRMIZI <rkirmizi_at_gmail.com>
Date: Wed, 11 Feb 2009 15:53:05 +0200

2009/2/11 Ayhan YİĞİD <ayhan.yigid_at_multimedya.com>

> Recep bey;
>
> Doğru bir yaklaşım ancak uygulamada hata var.. Ben her zaman kendi kodumu
> yazma taraftarıyım.

Sen otur debug ile uğraş Recep kardeşim. :) Zamanı gelince sende oturur
> sadece okursun. Debug edecek bir şey kalırsa tabiki..

Olur ben öyle yapayım en iyisi. Tavsiye için teşekkürler Ayhan kardeşim.
Hatta framework ler falan neden var ki? Delikanlı programcı kendi çatısını
kendi yazar. Hatta tek kullanımlık yazar. Bir kere kullandığını bir daha
kullanmaz. Açıp okumak iyi programcıya yakışmaz. İyi programcı hep yazar hep
yazar.

--
Saygılarımla... Recep KIRMIZI
Doug Larson  - "Instead of giving a politician the keys to the city, it