[Linux-programlama] Aynı isimli iki Class, yahut, PHP'de namespace...

---------

[Linux-programlama] Aynı isimli iki Class, yahut, PHP'de namespace...

From: Husrev <wapper_at_gmail.com>
Date: Wed, 11 Feb 2009 18:06:33 +0200

Sevgili liste sakinleri,

PHP'de ufak çaplı bir proje üzerinde çalışıyoruz, yalnız bir
problemimiz var, bizim yazdığımız sistemde kullandığım bir User
Class'ı, kullandığımız forumda ve onunla entegrasyon için çalışan
kodumuzda başka bir User class'ı var. Problemi lk yaşadığımda
namespace'ler geldi, ancak php'de hiç namespace tecrübem olmadı. biraz
google'da aradım ama bulduğumu uygulayamadım yahut hatalar aldım..

Mesela

namespace forumIntegration;

yazdığım zaman kodumun başına, yorumlayını bana unexpected T_STRING
diyor, ama ne beklediğini yazmıyor.

Yardımlarınızı bekliyorum.
İyi günler.

--