[Linux-programlama] Re: DVI dan goruntu alma

---------

[Linux-programlama] Re: DVI dan goruntu alma

From: Ustun ERGENOGLU <ustun.ergenoglu_at_gmail.com>
Date: Thu, 30 Oct 2008 16:01:01 +0200

ayrica simdi kullandigim bilgisayarin nvidia ekran karti sürücüsüyle
gelen programa baktim, seceneklerde "separate x display" seklinde bir
secenek var, xorg.conf'u elinizle kurcalamadan hallediyor. muhtemelen
diger kartlarin kontrol panellerinde de vardir benzer secenekler.

30 Ekim 2008 Perşembe 15:58 tarihinde Ustun ERGENOGLU