[Linux-programlama] Re: DVI dan goruntu alma

---------

[Linux-programlama] Re: DVI dan goruntu alma

From: Alper KANAT <tunix_at_raptiye.org>
Date: Thu, 30 Oct 2008 16:16:34 +0200

Burada bahaneyle DVI hakkında bir soru da ben sorayım.

DVI çıkışıyla birlikte VGA çıkışını kullanma zorunluluğu vardı benim
aldığım bir monitörde.. Biraz acı verici olmuştu bunu farketmem.. Neden
böyle bir şey var?

DVI tek başına görüntü veremez mi? İlla VGA'nın da mı bağlı olması
lazım? Yoksa monitörden monitöre değişen bir durum mudur bu?

Alper KANAT <tunix_at_raptiye.org>

Ustun ERGENOGLU yazmış:
> ayrica simdi kullandigim bilgisayarin nvidia ekran karti sürücüsüyle
> gelen programa baktim, seceneklerde "separate x display" seklinde bir
> secenek var, xorg.conf'u elinizle kurcalamadan hallediyor. muhtemelen
> diger kartlarin kontrol panellerinde de vardir benzer secenekler.
>
> 30 Ekim 2008 Perşembe 15:58 tarihinde Ustun ERGENOGLU

>>> 2- Bu isi otomatik yapmam lazim.Hergun yayinlanacak icerik