[Linux-programlama] Re: DVI dan goruntu alma

---------

[Linux-programlama] Re: DVI dan goruntu alma

From: Ustun ERGENOGLU <ustun.ergenoglu_at_gmail.com>
Date: Thu, 30 Oct 2008 15:58:15 +0200

dual screen sizin yapmak istediginiz isi görür zaten. iki ekran icin
ayri x display olusturacak sekilde ayarlarsiniz(google'da ararsaniz
eminim bulursunuz), bilgileri görüntülemek istediginiz programi diger
ekranda calistirirsiniz.

üstün

30 Ekim 2008 Perşembe 15:48 tarihinde What you get is Not what you see