[Linux-programlama] DVI dan goruntu alma

---------

[Linux-programlama] DVI dan goruntu alma

From: What you get is Not what you see <wyginwys_at_gmail.com>
Date: Thu, 30 Oct 2008 15:48:58 +0200

Bazi hastanelerde kucuk lcd ekranlardan sira bilgileri filan
yansitiliyor. Bu ekranlar bildigim kadariyle icerideki bilgisayara
bagli. Benim yapmak istedigim de boyle bir sey. Bir linux bilgisayara
DVI cikisindan LCD baglayip oradan istedigim goruntuleri oynatmak
istiyorum. Burada 2 sorun var 1- Sadecd DVI cikisindan istedigim
seyleri gonderebilir miyim? (Yani ekran normal ekran olarak
kalsin.Istediklerim LCDye ciksin)
2- Bu isi otomatik yapmam lazim.Hergun yayinlanacak icerik
guncellenecek. Bu isi otomatik yapmak icin kullanilan programlar ne
olabilir? Mesela python ile boyle bir sey yapilir mi?
Internette aradim biraz ama DVI deyince hemen dual monitor linkleri
geliyor.Programlamaya ait bir sey bulamadim.