[Linux-programlama] sql sorgusu hakkýnda yardým

---------

[Linux-programlama] sql sorgusu hakkýnda yardým

From: yenigitar com <yenigitarr_at_gmail.com>
Date: Sat, 25 Oct 2008 18:30:56 +0300

Merhabalar;

tablo

id isim ac dr df dk k3 x9 mn (field isimleri
görüldüðü üzere birbiriyle alakasýz ve 30 dan fazla)
1 deneme 2 99 3 21 1 233 81

Tablo bu þekilde. Benim yapmaya çalýþtýðým þu;

id deðerini girin-->>
diyelim 1 girdim...

[program çýktýsý ]
id = 1 için en büyük 2 deðer þunlar. x9 = 233 dr = 99

Yani ben her satýrýn en büyük 2 deðerini ve fieldin ismini istiyorum. Çok
düþündüm bulamadým nasý olacak bu?? Var mýdýr kolay bir yolu? Nasýl bir
sorgu yazýlmalý? Þimdiden teþekkürler.