[Linux-programlama] Re: Iframe de session

---------

[Linux-programlama] Re: Iframe de session

From: Elvin Åžiriyev <elvin_at_siriyev.net>
Date: Sat, 25 Oct 2008 15:45:43 +0300

Bu işi php ile yapıyorsan oturum kontrolü için SESSION kullanman işini
kolaylaştırır.

oturum açmak için

session_start();
$_SESSION['uid'] = $user_id; // şifre kontrolünden sonra veritabanından
gelen kulanıcı id'si

işemini yapacaksınız. iframe değişeceği zaman da bu session artık geçerli.

ifram sayfasında

session_start();
if (isset($_SESSION['uid'])) {
 // üye giriÅŸi yapılmış.
} else {
// üye girişi yapılmamış.
}

oturumu kapatmak için

unset($_SESSION['uid']);

Sorunu yanlış anlamışsam veya cevap tatmin etmediyse daha ayrıntılı bir soru
yazarsanız güzel olur.

Elvin Åžiriyev