[Linux-programlama] Re: sql sorgusu hakkında yardım

---------

[Linux-programlama] Re: sql sorgusu hakkında yardım

From: Elvin Åžiriyev <elvin_at_siriyev.net>
Date: Sat, 25 Oct 2008 21:42:43 +0300

Arkadaş soru çok güzel, ve mysql in bir çok eksiğini ( bana göre ) bu sayede
görebiliyoruz. (Daha iyisi varmı onu da bilmiyorum gerçi)

herneyse.. çok akıllıca olmamakla birlikte sanırım bu işini görecek:

$fields =
"id,user_id,creation_date,name,authorized,phone,fax,tax_office,tax_number,sub_sector_id,web,email,district_id,address";
$vt = "veritabani";
$t = "table";
$limit = 2;
$sql = "
SELECT `t1`.COLUMN_NAME AS `field_name`,
@column_order := (SELECT FIND_IN_SET(`field_name`, '$fields')) AS
`column_order`, --$fields etrafındaki tırnaklar ihmal edilmeyecek
ELT(@column_order, $fields) AS `value` --$fields etrafında tirnaklar
olmayacak
FROM `information_schema`.`COLUMNS` AS `t1`, `$vt`.`$t` AS `t2`
WHERE TABLE_SCHEMA = '$vt' AND
TABLE_NAME = '$t' AND
`t2`.`id` = 1
ORDER BY `value`