[Linux-programlama] Re: PHP'yi kurdum ama çalıştıramıyorum :(

---------

[Linux-programlama] Re: PHP'yi kurdum ama çalıştıramıyorum :(

From: Nuri Akman <nuri.akman_at_hazine.gov.tr>
Date: Mon, 06 Oct 2008 16:58:02 +0300

httpd.conf dosyası içine şu değerler var:
DocumentRoot "C:/Apache2.2/htdocs"

Ayrıca, httpd.conf dosyası içine PHP Installer'ın eklediği yerden başka
PHP kelimesi geçen bir satır yok...

Not Found
The requested URL /PHP/php-cgi.exe/test.php was not found on this server.

Bu hataya baktığımda /PHP/php-cgi.exe/test.php adlı dosya çalıştırılmaya
çalışıyor gibi görünüyor. Sorun burada olabilir mi?

Ayrıca, PHP manual'ini de okudum... Ama çözüm bulamadım.....

Adem Alp YILDIZ yazmış: